OVER ONS:

FYSIOTHERAPIE

hoekje

VOORUITGANG

Stilstaan is achteruitgaan. Fysiotherapie is een  markt in beweging, het is als Werkgeversvereniging  belangrijk om werkgevers te wijzen op relevante  bewegingen die betrekking hebben op het  werkgeverschap. Wij zijn de oren en ogen,  zodat een werkgever altijd voldoet aan  modern werkgeverschap.

VERTROUWEN

Vertrouwen is een belangrijk uitgangspunt in alle activiteiten die wij voor werkgevers in de fysiotherapie ondernemen. Onder vertrouwen verstaan wij eerlijkheid en integriteit. We maken geen halve beloftes en vertellen geen halve waarheden. Het vertegenwoordigen van de belangen van de werkgevers staan voor ons altijd voorop.

AUTORITEIT

Doordat wij de belangen vertegenwoordigen van bijna alle werkgevers in Nederland, hebben wij een autoriteitspositie in de markt. Door onze autoriteit op een juiste manier in te zetten, kunnen wij deuren openen die voor een individuele werkgever gesloten blijven.

VERBINDEN

De Werkgeversvereniging Fysiotherapie wil  verbintenissen tot stand brengen. Niet alleen he  verbinden van werkgevers binnen de fysiotherapie  met elkaar, maar ook bruggen bouwen tussen  werkgever en werknemer en tussen werkgever  en belangrijke partners.

MAAK KENNIS

MET HET BESTUUR

De Werkgeversvereniging Fysiotherapie bestaat uit een driekoppig bestuur. Een ieder van ons heeft een jarenlange ervaring als praktijkhouder in de fysiotherapie. Deze opgedane kennis zetten wij nu in om u zo goed mogelijk te ondersteunen, adviseren en uw belangen te behartigen.

hoekje-grijs

ORGANISATIE

DNA

De Werkgeversvereniging Fysiotherapie is er om de belangen van werkgevers in de fysiotherapie te behartigen op elke mogelijke wijze. Een sterke werkgeversvereniging betekent een sterke positie voor onze leden. Onze positie gebruiken wij om onze leden vooruit te helpen.

Wij zijn een sparringpartner, onderhandelingspartner en kennispartner voor onze leden. De basis is hierbij vertrouwen. Onze leden vertrouwen ons erop dat wij het beste met hen voor hebben. Hier gaan wij dan ook volledig voor. Dit doen wij door verbindingen te maken, altijd te streven naar vooruitgang en onze autoriteit op de juiste manier in te zetten.